HANYA AKU...

HANYA AKU...

Wednesday 6 February 2013

Dia . . . roomateku part 4


Komunikasi adalah 1 medium yang sangat penting dalam arus dunia tanpa sempadan sekarang. Komunikasi juga telah menyatukan orang yang jauh menjadi dekat. Kebaikan dan keburukan komunikasi tanpa sempadan ini terserah ke tangan kita sebagai pengguna. Jika kita gunakan secara baik, maka akan jadi baiklah. Jika sebaliknya, juga bergantung pada kita.

Aku dapat berkomunikasi dgn kawan2 yg lama tak berhubung dan berkongsi cerita yang bermacam2…Alhamdulilllah…aku merindui mereka kerana mereka pernah menjadi sebahagiaan dalam perjalanan hidup aku.

Korang kenal adik aku? Klu korang x kenal, korang bacalah ceritah tentang dia di part 1,2 dan 3 di entry sebelum2 nie…

Ni linknya




Dari tarikh hari ini aku ada 3 bulan 2 minggu untuk jmp dia. Aku harap sangat aku dapat jmp dia dan menghadiri hari bahagia dia.

Skrg adik aku sibuk mempersiapkan diri tuk hari bahagia dia. Dan dia telah share mcm2 cerita dengan aku. Korang nak tahu x apa yg disharekan dgn aku tentang persiapan wedding dia. Jom, aku akan ceritakan…

Bagi yang pernah baca entry2 sebelum nie, korang mesti tahu kan adik aku tu jenis mcm mn…Adik aku nie seorang yang suka pada cantik dan wangi…

Mula-mula kita tengok pilihan pelamin adik aku. Sejujurnya, aku akui pelamin dia cantik dan menarik…


Yg nie ke menjadi pilihan atau yang nie...



Hantaran untuk pihak lelaki akan digubah dengan bentuk seperti ini nnt…Salah satu daripadanya...



Seronoknya, semuanya cantik2 belaka…


Nak tgk door gift x? kotak utk door gift dah siap…


Kotak nie siap ada nama…Dia kata masa tunang dulu letak nama singkatan, mama dia bising sampai 2 3 hari…hehehehe…Aku suh dia letak nama penuh, dia kata klu letak nama penuh baik letak resume sekali. Hehehe…

Berkongsi cerita tentang perancangan perkahwinan adik aku, aku pun rase x sabar nak tgk depan mata sendiri semua perancangan tu direalisasikan…In Shaa Allah

Actually, adk aku ada jgk share gambar cincin tuk dia dan bakal suami dan gambar umah pas wedding dia dgn deko umah tu sekali...Tp silap aku sbb pas view x save..tahu2, hilang dah gambar...Jd, x pat nk share kat sini...Byk lg cerita yg dia share dgn aku, nnt aku cete kat korang yer... :-)

No comments:

Post a Comment