HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 3 February 2013

Empat Belas. . .

Bermula hari ini, aku ada 2 minggu lagi sebelum memulakan semester baru iaitu semester 5...Akan bermula cabaran-cabaran baru utk aku. Seperti semester2 sebelum nie, aku hanya minta kesabaran,kesihatan dan ketabahan hati tuk aku tamatkan semester dengan baik.  Aku dah boleh buat andaian, semester 5 ini cabarannya lebih besar lagi...Lebih2 lagi dengan keadaan sekarang ini...Aku perlu lebih berdikari dan berhati2...Walau apa pun yg bakal aku hadapi, aku tahu Allah dan keluarga sentiasa ada bersama aku...Kekuatan aku...Janji yang pernah aku ikrarkan, aku tak pernah lupa...Janji yang perlu aku kotakan bersama semangat yang aku ada selama ini...


Inilah subjek yang bakal aku tempoh...19 jam kredit semuanya...Subjek yg berat semuanya...


Ini pulak perancangan subjek minor aku...Sebagai manusia biasa, aku hanya mampu merancang...Segalanya ditentukan oleh Allah...Kawan-kawan semua tak sabar nak habiskan pengajian yang berbaki 2 tahun lagi...Begitu jugak aku...In shaa Allah...Akan ditamatkan dengan baik dan pada masanya...

Dengan Lafaz BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM . . .Aku harap semuanya akan bermula, dilalui dan diakhiri dengan baik...


Kerana Allah....


No comments:

Post a Comment