HANYA AKU...

HANYA AKU...

Monday 18 February 2013

Kuliah Pertama...

Hari nie kuliah pertama aku di semester 5...VET 3073 Lukisan Kejuruteraan Teknik...Secara jujurnya, aku memang gerun dengan subjek yang berunsurkan lukisan dan pengiraan...Kali ini LK dgn lukisannya dan elektrik dan elektronik dengan pengiraannya...Takutnya...Mampukah aku utk hadapi semuanya...Selain tu, subjek KPD dan Perniagaan Baru juga membimbangkan aku...Runsing aku memikirkan kesemua subjek2 ini...Semua adalah benda baru yang sukar untuk aku...Tapi jika aku melarikan diri dari subjek2 ini, 1 hr nnt aku kena ambil juga...Jadi, aku perlu berusaha...berusaha...berusaha...rajin...rajin..dan rajin...Mak pesan, jgn berhenti berdoa pada Allah..Mintalah apa sahaja...Pohonlah semua dipermudahkan segala urusan...In Shaa Allah...Aminn...

Untuk subjek LK hari ini aku kena sediakan beberapa peralatan utk melukis...Semua kena sediakan sebelum mula kelas minggu depan...Nantilah, bila aku ada byk masa free, aku akan gi beli semua peralatan tu...Akan aku adakan semuanya...Budget dalam RM 200...

Risau mcm mn pun, aku harus hadapinya juga...Pesan lecture aku tadi dan berulang2 dia cakap, utk faham LK nie perlu banyak buat latihan, rajin, wat latihan secara on9, belajar melukis dari youtube dan paling penting ialah minat....In Shaa Allah...Semoga Allah permudahkan segalanya...Aminn...

No comments:

Post a Comment