HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 17 February 2013

Anak Kandung Suluh Budiman...

Dengan rasminya cuti semester aku utk sem 4 telah berakhir hr nie...Dan ketika aku menaip entry ini, aku telah selamat sampai di bumi Tanjung Malim...Maka, bermulalah rutin aku sebagai mahasiswi suluh budiman...Dah siap kemas semuanya...sapu dan mop lantai juga sudah...Maka kedengaranlah semula deruan keretapi pada masa2 tertentu...Cuma, aku pulang dengan keadaan selsema...Sangat tidak selesa...Bersin sahaja...Aku harap selsema ini akan baik menjelang kuliah pertama aku esok...Lewat petang ini atau malam ini aku akan ambil si kuda putih kat umah kawan aku...Terima kasih byk2 sbb sudi lindungi kuda putih aku dari hujan dan panas...Banyak nk berceloteh sebenarnya, tetapi kesihatan skrg x menginzinkan...Aku sgt2 tidak selesa dan mahu berehat...Harapan aku, sem 5 dapat dihabiskan dgn sebaik mgkin...Jika mengalami masalah, kembali ke era sem 3 cara penyelesainya...In Shaa Allah...

No comments:

Post a Comment