HANYA AKU...

HANYA AKU...

Tuesday 1 January 2013

Dia . . . roomateku part 3

24 MEI 2013...SAVE THE DATE!!!!

Adik aku dah bgth awal2 tarikh dia nak nikah...1/1/2013 dia bgth...Maknanya aku ada lbh krg 4 bln lbh lg..Kali nie x blh bg alasan lagi..Kena pegi..Kalau tak gi, menyesal seumur hidup aku nnt...Dulu dia tunang sama tarikh dgn tarikh bff aku nikah, mcm nk meraung aku...Mcm nk kerat2 badan aku nie..Tp atas rayuan bff aku, aku ke majlis dia...Tp, kali nie, biar tugasan bertombun, aku tetap memilih utk dtg...InsyaAllah...

Byk betul berita2 gembira yg aku dapt sejak akhir2 nie...Aku harap akn terus happy sepanjang tahun nie....

Mcm nk cepat jer masa ke bln 5...Masa tu mmg ngah kuliah...Hujung2 kuliah...Tarikh nie adalah minggu 13 kuliah...Tarikh kemuncak penghantaran tugasan dan wat pape program....Peduli apa aku...dia adik aku....Bagi aku peluang jumpa dia...aku dah 4 thn x jmp dia...4 TAHUN....tp aku x pernah lupa dia, tak pernah lupa siapa dia dalam hidup aku, x pernah lupa apa kami wat sama2...Tak pernah lupa...Hanya Allah yg tahu segalanya...Knp dia penting dlam hidup aku...


Lebih 6 tahun menyelam kasih...Dulu x pat kawen sbb masih muda...Skrg, dah sampai masanya tuk adik aku kawen...Along hepy dgr berita nie...


Banyaknya majlis dan tak nak tinggal 1 pun majlis2 nie...

No comments:

Post a Comment