HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 25 January 2013

Bersiap Sedia . . .

Dah 2 minggu lbh aku bercuti sem kat kg...Dan bila2 masa dr sekarang result final akan keluar. Klu sem2  sblm nie aku letak target utk result, tp sem nie aku x letak pape target pn sbb aku tawakal jer apa yg bakal aku dapat.  Harap2 xde subjek yg aku akn ulang. Yg aku harapkan dapat lebih dr 3.06...Sape yg x impikan degree kelas pertama kan, tp dah 3 sem aku tertinggal jauh kat belakang, mustahil sangat tuk aku kejar dgn subjek2 yg amat berat dan susah. Aku dah usaha dan sekarang tiba masanya aku tawakal apa sahaja yg bakal aku dapat. 





Aku harap result sem nie aku masih akan dapat "Dibenar Meneruskan Pengajian"...Jika sebaliknya, sepantas kilat la aku kena balik TM tuk wat sesuatu...Harap2 tidaklah berlaku begitu...


Mak aku pernah pesan, bumi Allah ni luas sgt..Rezeki ada kat mana2...Kalau xde atas darat, cariklah dia air...Yg penting, usaha...Dipostingkan atau tidak dipostingkan adalah sesuatu yg subjektif...Rezeki ada dimana-mana...Yg penting, usaha...

No comments:

Post a Comment