HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 3 January 2013

Syukur . . .

Dah 3 hari masuk tahun baru 2013...Dah beberapa perkara yg menggembirakan hati berlaku...Syukur Alhamdulillah...Semuanya dari org2 yg disayangi....1- perubahan cara hidup ke arah yg lebih baik oleh bff aku, 2-adik aku bgth dia punya tarikh nikah. 3-salah seorang kawan dlm greenzus apple dapat duduki ujian medsi dan temuduga hujung minggu nie, 4-salah seorang kawan baik dlm greenzus apple, ambil anak angkat,5-kawan yg selalu berjimba setiap kali aku balik cuti sem akan kahwin hujung bln 2(cinta lepas nikah nie...) dan yang terbaru bakal en suami dapat naik pangkat jadi guru HEM...Alhamdulillah..rezeki bahagian masing2 dan aku tumpang gembira utk semuanya...diharapkan utk hari2 mendatang, akan bertambah byk perkara2 baik yg akn berlaku...Amin...

Bakal en suami, bebanan kerja semakin bertambah...Jgn sampai kesihatan terabai...Syabas utk kamu sbb x sampai 2 tahun berkhidmat, dah pegang jawatan HEM...Rajin2 tingkatan prestasi kerja yer, kumpul duit utk kita kawen lak...hehehehe..gataiiiii...

Bakal mertua saya pun naik pangkat sekali...Dah setara dengan guru besar...Tahniah mama... :-)

To wae : Aku x sangka sebegitu cepat ko nk kawen...Rahsia Allah tentang jodoh, sukar utk dimengertikan..Ko berkawan dgn bf lama sejak zaman poli lg...Dah bp kali putus dan bape kali sambung...ada juga yg org lain nak satukan ko dgn kwn2 mereka, semuanya ko tolak sbb ko rse x selesa, tp kali nie aku agak terkejut bila ko terima cadangan keluarga.  Sebulan jer ko amik masa tuk kenal, dan akhirnya bertunang dan akan langsungkan perkahwinan kurang dr 2 bln...Cepatnye..Tp tu lah jodoh...Bak kata ko pn, "aku nk bercinta lepas nikah"...Lama atau sekejap kenal tu bkn penentu utk hidup bersama, semuanya di tangan ALLAH...Tahniah utk ko...dulu giler2 kawan aku 1 nie, skrg dah ustazah wahidah...Aku happy dgn ko wae...Pas ni aku dgn azie je la berjimba berdua...


No comments:

Post a Comment