HANYA AKU...

HANYA AKU...

Tuesday 1 January 2013

2013 . . .


2012 telah melabuhkan tirainya…365 hari telah dilalui dengan sempurna…Bila dikenangkan apa yg berlaku sepanjang tahun 2012, terlalu byk diri ini diuji dengan pelbagai ujian. Kepada Allah juga aku pohon petunjuk dan kekuatan. Biarlah yang lepas jadi sejarah. Sejarah yg menjadikan aku manusia yg lebih berjaga2 supaya tiada lg hati yg retak, jiwa yg merana dan air mata yg menitis utk melalui setiap ujian yg datang.  Di sebalik setiap ujian yg dtg itu, tersisip bahagia yg aku kecapi…Memiliki cinta dari seorang lelaki yg aku harapkan menjadi suamiku suatu hari nanti…InsyaAllah…5 bln sudah kami mengenali hati budi masing2…

“Jadikan aku pilihan terakhir dihatimu”….

Harapan aku 2013 nie, tiada lain hanya ingin menjadi lebih baik..baik…baik…dan baik dari tahun 2012…InsyaAllah….

SELAMAT TINGGAL 2012, SELAMAT DATANG 2013


No comments:

Post a Comment