HANYA AKU...

HANYA AKU...

Monday 7 January 2013

Tamat sudah riwayatnya . . .

Macam gempak jer kan tajuk entry nie...hahaha...Tamatlah riwayat "Aku Sebatang Pen"...Aku mula guna pen sblm mula nk ulangkaji final...Tut2 pen nie habis dakwatnya malam sebelum kertas exam yang terakhir...Tak dapat dia berbakti tuk kertas terakhir aku...Hahahaha...Aku x pernah guna pen tuk final sampai habis dakwat...Ni lah pertama kalinya, kira gigih jugaklah aku wat nota...Ahakss...Hakikatnya bukan men malas lg nk study...Hehehe...


Inilah pennya...Tak mahal pun, RM 1.20 jer...


Inilah dakwat yang terakhir..nk tulis "pelaksanaan kurikulum", tp x kesampaian pun ayat tu...Hehehe...

Papepun, semua paper final dah selamat aku jawab..6 paper semuanya...Cuma tunggu keputusannya...Tawakal aje sekarang....Harapan, xde paper yang kena ulang...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment