HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 10 January 2013

Rehat sini rehat sana . . .

Cuti sem tuk tamatnya semester 4 dah mula...Kali nie cuti tak lama..Hanya sebulan lebih jer...Masa tuk rehat sepenuhnya sebelum mulanya semester baru.  Cepat betul masa berlalu, dah lepas 4 semester dah...tinggal 4 semester lagi sebelum tamat belajar...Hari nie hr 1st aku bercuti kat kg...Tetibe jer aku dah mula rasa boring...ish3...mungkin sbb anak2 buah aku gi sekolah kot. Jd, umah nie xde org yg nak riuhkan..Kemas umah mcm biasa...Tlg mak ubah bunga dalam pasu, tgk tv, mkn dan online...Bila cuti yg panjang ni lah masa yg sesuai tuk aku update blog selalu sebab aku punya byk masa.  Kalau dah start kuliah nnt, mmg berhabuk bersawang la blog nie...Ada beberapa perkara yg aku nk wat dalam cuti nie selain mkn,tido,online dan sebagainya...heheheh...beberapa entry dah menunggu utk diuploadkan...Tajuk jer dah ada tp ceritanya belum dikarang lagi...Masa masih panjang kan...Klu 1 hr 1 entry, sebulan dah 30...Tp xde la hari2 nk wat post baru..Cuma nak mangisi masa terluang aja...Tunggu......

Suka la sgt menaip kan...hahahaha...aku suka menaip cerita tentang aku jer...Menjadi diri sendiri yg kita senangi adalah lebih baik dari menjadi yg org nak...Hehehe...Takde pembaca pun tak pe..Sbb tajuk besar pun "Hanya Aku..."..Jd, menulis kerana aku nk tulis...

Selain nak upload beberapa entry, aku nak : 

1- Buang post2 lama kat FB
2- Buang email2 lama...Dah sesak inbox email aku...
3-Buang semua document tak penting dlm lappy...
4-Penuhi hajat bff aku nk makan Windmill Station...Sian kat dia, cuti sem aku dinantikannya sbb xde member lain yg blh bawak dia...Bereh beb, blh ajer
5-Kuar makan dgn staff sajian hospital muar...Lama x jmp mereka...
6-Apa2 yg takde dalam perancangan...hehehe...

No comments:

Post a Comment