HANYA AKU...

HANYA AKU...

Tuesday 14 August 2012

Dia . . . roomateku part 2

Smlm aku dpt CD gambar tunang adik aku nie...Byk sgt gambar dia. Suka sgt tgk ulang2...Canteekkkk bangat....Hehehe...
Walaupun ada yg kata majlis tunang dia nie dikatakan "budget besar" dan "membazir", ni komen aku lak...

"Aku dah kenal dia lama dan aku lg rapat dgn dia dr korang...Mmg adik aku nie 'taste' dia mmg tinggi...Suka pada benda2 yg cantik dan wangi malah dia nie akan cuba capai apa yg dia impikan walaupun dimata org adalah membazir.  Dgn usaha dia sendiri, dia dpt apa dia nk...Dlm hidup dia mmg xde istilah 'secondhand' dan semua mesti baru dan ikut citarasa dia.  Jd, x heran la klu majlis tunang dia nmpk gah. Krn dia menjadi dirinya sendiri. Dulu pn masa dia duk dgn aku, hp dia slalu up to date ikut masa. Dia rajin menabung. Tabung dia bp kali penuh. Dan bp kali jgk la aku yg gi tukarkan duit dia kat kantin. Itulah dia. Aku tahu ada yg ckp pasal dia, aku jgk dah dgr dr telinga sendiri. Apa yg aku blh ckp, dia jd dirinya sendiri krn itulah dirinya..."

Jom, view beberapa gambar yg aku pilih dr beratus gambar yg ada...Hehehe...



Pelamin, hantaran utk pihak lelaki, tema biru putih, fresh flower dan ala inggeris...


Hantaran utk pihak perempuan, tema pink putih dan fresh flower jgk...



Bekas yg letak 2 bentuk cincin...



Sah jadi tunangan ijoy...


Wakil pihak perempuan dan lelaki, setahun lg kita langsungkan akadnya...


Keluarga ijoy...


En tunang...muka mmg serius...


7 tahun menjalin kasih...





Menghitung hari menuju bahagia...







Saguhati utk tetamu...





Outdoor fotoshoot...


















No comments:

Post a Comment