HANYA AKU...

HANYA AKU...

Monday 13 August 2012

22 Oktober 2012

Ermmm...tgk tajuk entry jer dh blh org pk macam2 ttg tarikh tu kn...Sbnarnya, smlm kawan yg pernah aku cete dlm entry "siapa mereka" tel aku.  Dia cete pasal pengalaman dia tgh praktikum...Byk jgk la yg kami borakkan...Yg wat aku terharu bila mek ckp mereka nk ke upsi 22/10...Aku igtkn mereka ada urusan rasmi kat upsi, tp mek ckp, "kami semua nk dtg jmp kamu"...rinduuuuuuuuuuuuuu...

Ya, mmg aku rindukan mereka semua. Rindukan kemeriahan mereka...Aku igt aku perlu bersabar menunggu bln febuari thn dpn br dpt jmp...Bila mereka nk dtg jmp aku pas habis praktikal, sgt2 la aku hargai...Diaorg nk tumpang umah aku.  Boleh jer, walaupun bilik aku sempit, kita sumbat la ramai2 yer...Hehehe...

Tak sabar nk tunggu detik tu.  Harap2 lah aku x sibuk dgn assingment dan amali masa tu...Nk spend time betul2 dgn mereka semua. Nk dgr pengalaman2 praktikal mereka.  Susah payah mereka dtg dr kedah, kelantan, johor...X kn aku nk sibuk pulak masa tu...Pape pun, aku tunggu tarikh itu...Rindu sgt2 kat  mereka...Syg ketat2 kat mereka...InsyaAllah kita kan jmp nnt....

No comments:

Post a Comment