HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 23 August 2012

Jom jalan raya . . .

Actually, post ni nk ditulis smlm. Tp, letih sgt sbb 1 hr beraya dan ngantuk...Jd zzz la awal....Semalam aku gi raya dgn si dia bersama kawan aku azie dan sue. Mula2 si dia amik aku kat umah, jmp mak aku jap pas mtk izin nk bwk aku kuar, pas tu amik azie kat umah, dan raya umah sue dulu. Pas tu baru gi raya umah cikgu sek rendah kami dlu, umah teacher hanizah, umah azie, umah aku dan umah si dia. Kenyang perut aku. Mkn kuih raya mcm2 jenis, nasi ayam, mee goreng dan laksa johor...Malam mkn soto lak sbb kakak aku wat open house siang tp x smpat gi, gi malamnya...Alhamdulillah...Dah puas raya, masa tuk diet semua la...Dah berjuta kalori yg masuk...Hehehe

1st time menjejakkan kaki ke umah si dia...Mau x debar...Tp so far so good la...Family dia baik.  Sbnarnya takut mama dia, sbb muka mama dia garang. Abg ipar aku pn yg pernah keje dgn mama dia, ckp mama dia garang...Tp bila dh jmp, huhuuuuuu....lega sgt...Baik mama dia... : - )

:::Dapat hadiah raya dari si dia, teme kasih sayang:::

 
Ni english teacher aku...dr sek ren ingga ke sek men...
Kami x rancang, tp kebetulan kami semua berwarna purple...


No comments:

Post a Comment