HANYA AKU...

HANYA AKU...

Tuesday 17 July 2012

Siapa Mereka...??? part 4


Banyak sgt kenangan bersama mereka.  Mereka mmg ckp prihatin.  Masa aku terlibat dgn fashion show, aku bgth mereka yg aku pening kepala nk cari baju tuk aku as pereka.  Jd, kebetulan hari yg aku bgth tu, mereka takde kelas semua.  Tp masing2 ada urusan praktikum yg perlu diselesaikan.  Jd, mereka kata, lepas semua selesai urusan masing2 mereka nk bawak aku ke Jusco Rawang.  Perjalanan 1 jam dr  tg malim.  Aku pn menurut jer perintah.  Terharu aku bila mereka sanggup bersusah payah utk tlg aku.  Dr  mencari kereta sewa, hinggalah drive kereta pergi dan balik.  Aku hanya perlu duk diam jer.  Mereka berperanan jd perunding imej aku.  Byk kedai yg kami masuk.  Setiap fitting room yg aku masuk, diaorg akan ikut masuk jugak.   Malu aku sbb diaorg tgk aku.  Hehehe…Aku turutkan juga walaupun penat melayan kerenah mereka.  Mereka mahukan yg okey utk dipandang mengikut budget yg aku tetapkan.  Alhamdulillah…Aku letih dan aku tahu mereka jg letih.  Terima kasih sbb mereka sudi membantu.  Lepas tu kami gi la McD rawang sblm balik.  Almaklum ler, kete sewa…Tak boleh nk keluar lama2...


Walaupun blurr..tp aku suke gmbr nie...tggu cool blog siap...


Letih melayan aku...hehehe


Cun la kn...hehehe

   
Inilah baju yg mereka carikan utk aku...Modelnya ialah paey, hosemate C204...
Terima Kasih paey sbb sudi jd model utk rekaan baju aku...


Ni lah pereka dan model tuk koleksi warna kelabu.  Walaupun koleksi nie hanya 2 org jer, tp aku puas hati sbb ada wakil yg menang walaupun tempat ke 3

Jom layan video ringkas koleksi aku yer...Hehehe



:::kita bersambung di part seterusnye yer...:::

No comments:

Post a Comment