HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 19 July 2012

Ramadan Datang Lagi . . .

Alhamdulillah...anak bulan pun dah muncul...Jd lusa seluruh umat Islam akan menunaikan rukun Islam ketiga, berpuasa di Bulan Ramadan...


Hati rasa seronok sangat nak sambut Ramadan kali ini...Selain berpuasa kerana ALLAH, aku ada beberapa target yg aku nak capai...
Kalau nk dpt puasa penuh, x mungkin la kan...Hehehe...

Antara targetnya ialah :

 * Nak memanfaatkan Ramadan kali nie sebaik mungkin dari segi amalan kerohanian

* Nak kurangkan berat badan...Hehehe

* Nak gi solat terawih

INSYAALLAH...


Setakat nie, inilah target2 yg aku ada...

Nnt pas raya, aku update yer berat badan berkurang atau bertambah...Hehehe....

Dan kepada seluruh umat Islam, Selamat Menyambut Bulan Ramadan Al-Mubarak...


:::puasa jgn tak puasa yer:::

No comments:

Post a Comment