HANYA AKU...

HANYA AKU...

Wednesday 18 July 2012

Note...

Sejak 2 menjek 3 menjek 4 menjak nie aku rajin update entry kn...hehehe...Apa2 cete yg best, aku nk kongsikan dgn blog nie...Xde yg follower pun x pe sbb aku menulis kerana aku...Hehehe...


Hah...apa korang pk bila aku letak gambar baby nie...Hehehehe..

Jeng3....
Actually, td si dia melawat rakan sekerja yg melahirkan anak.  Jd, aku tanyalah nama anak kawan dia tu. Tp, dia lupa sbb namanya panjang.  Jd, aku kata, panjang nama panjanglah maksudnya...

Pastu dia pun bgth 2 nama anak lelaki yg dia suka...

Namanya ialah.....

Qamarul Haziq dan Qamarul Afiq

Qamarul nie maksudnya orangnya tersendiri kata si dia...

Bg aku, mmg aku suka org yg namanya menggunakan nama dgn huruf Q sbb x semua org guna...hehehe...

Mengikut search aku kat google, Afiq bermaksud Yang mulia
dan 
Haziq bermaksud cerdik, pandai

Manakala Taufiq pulak maksudnya pertolongan, petunjuk dan nama aku Masturah bermaksud Yang terpelihara...


InsyaAllah....

Semoga Allah permudahkan...

Qamarul Haziq Bin Muhammad Taufiq
dan
Qamarul Afiq Bin Muhammad Taufiq

Aminn...


:::p/s : si dia, sy x nk ank ramai2..sepasang pn jd la...paling ramai pn 4 org...tp kalau ter'ramai' tu, maknanya rezeki....hehehe...:::

No comments:

Post a Comment