HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 15 July 2012

Aku, Dia & Wifi . . .

Seperti yg pernah dikatakan sblm nie, aku dan si dia nie berkasih sayang jarak jauh...Pemisah kami adalah lautan...Perhubungan komunikasi kami ialah FB dan HP...Komunikasi fb berlaku dr hr isnin sampai ke jumaat pagi...Jumaat tengahari si dia dah keluar dr sekolah utk solat Jumaat.  Jd, jumaat tgh hr bila si dia dah sampai pekan, ada la line tel...Masa tu kami dah berkomunikasi dgn hp jer...

Tp minggu lepas, hari Selasa pagi tu, elok jer dia hntr msj guna fb kat aku.  Nk dijadikan cerita, kitaorg br berbalas 2 3 msj dan selepas dia hantar msj nie...

"Nk wt cmne da cmtu percaturan hdp dia muahaha.. Da smpai mlk ke?" (masa tu aku otw nak balik dr shah alam ke melaka)

"Br smpi senawang.rehat jp.."

..............Pas tu terputuslah hubungan komunikasi dgn fb...Byk la jugak aku hntr msj kat fb...berduyun2...aku  agak sama ada wifi yg rosak atau si dia jadi guru pengiring pelajar gi kem motovasi...

Jd, dr hr selasa tu, aku hntr msj mcm biasa tp x berbalas smpi la hr jumaat...Bila jumaat, tgk jam kul 10.30 pg, dah set la yg si dia dah kuar dr sekolah...Kul 12.02 ptg bunyi la msj kat hp...Tet..tet..tet..tet...Senyum lebar, pasti msj dr dia... : - )

"Wifi rosak, sory..."


Benda nie yg rosak...Si dia kata dah bgth kat guru besar da...


Spt yg aku dah agak...3 hr tanpa msj fb dr dia adalah disebabkan wifi rosak...Si dia ckp, paling lama...wifi pernah rosak 4 bln...Amboiiii...bkn main lama lg...Menguji kesabaran klu kena sekali lg mcm tu...Hehehe...Harap2 tak rosak la lg...

Sbb tu la nama entry nie,  "Aku, Dia & Wifi"

:::Kalau korang nk tahu, tajuk entry nie si dia yg bg...Tp sblm nie si dia kata wat tajuk Wifi, Aku & Dia...Tp, dia suh tukar sblm entry nie ditulis...hehehehe...:::

No comments:

Post a Comment