HANYA AKU...

HANYA AKU...

Tuesday 24 July 2012

Jarak itu kasih sayang kami . . .



Apabila aku upload gambar ini di FB..Inilah semangat aku utk menempuh cinta jarak jauh antara aku dan dia..."HATI" kami harus kuat utk menempuh dugaan yg mendatang.  Jarak bukan ukuran asalkan hati tak berubah... InsyaAllah...Ada doa dalam setiap doaku utk perhubungan kami...

Mama si dia reply pada post gmbr ini yg membuatkan aku terharu...

" Begitulah yang kami harap-harapkan.Insya-Allah......"

Aku hanya mampu membalas....InsyaAllah...Aminn...


Aku sedar, perhubungan kami baru bermula...Banyak lagi yg harus kami tempuhi...Kami akan cuba bina perhubungan ini supaya ianya berakhir dengan ikatan yang sah...

Cepat atau lambat, jika dia JODOHKU, kami akan disatukan jua akhirnya... Aminnn...




No comments:

Post a Comment