HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 22 July 2012

Pucuk di cita, ulam mendatang . . .

Hari nie aku duk tgk cuti sem akan2 dtg dan cuti umum Malaysia tuk tahun 2013...Tujuannya, nak ajak si dia gi kursus kahwin hujung tahun depan...Nk dijadikan cerita, aku pn tahu la yg thn depan, utk tahun ketiganya aku akan berpuasa semasa cuti sem bersama keluarga...Alhamdulillah...So, bgth la kat dia yg thn depan puasa dgn family lg...Saje nak kasi dia jeles...Hehehe...

Pastu dia tye, bln 12 xde cuti ker?...Hehehehe...rupa2nya dia nk ajak gi kursus kahwin...Aku br nk ajak bincang mlm nie, dia dah bg hint ptg td...Aku pun jelaskan lah apa yg aku fikirkan...Ngam...2 in 1...Hujung tahun depan gi kursus kahwin...Yesss....Menjadi impian aku nk gi kursus kahwin dgn bakal suami supaya dua2 dpt dgr ilmu yg sama supaya blh wat rujukan dlm rumahtangga...Klu bkn impian, dah lama aku amik saing kawan2 yg amik kat poli n upsi tp sbb aku ada impian...InsyaAllah, terlaksana....


Menjadi impian setiap org...

No comments:

Post a Comment