HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 20 July 2012

Rindu...

Kerana rindu kpd insan2 tersayang yang telah 'pergi' dulu membuatkan aku tergerak utk melawat mereka hr ini...Tepat masanya, hr jumaat sblm tibanya Ramadan esok...

Selepas bersihkan rumah mereka, aku hadiahkan sesuatu buat bekalan mereka...Sayu hati ini...Tenang jer rasa selepas dpt bertemu mereka setelah sekian lama aku tidak datang mengunjungi mereka.  Aku kongsikan sedikit cerita buat mereka.  Aku ceritakan 'teman baru' yg aku ada skrg utk aku jadikan calon suamiku...InsyaALLAH...

Jika si dia adalah bakal sumaiku yg sebenar, aku janji akan bawa si dia mengunjungi insan2 yg ku sayang ini utk si dia turut mengenali mereka...

Al-Fatihha untuk arwah ayah dan mak lang...Semoga mereka di tempatkan di golongan orang2 yang beriman disisi Allah...Aminn....

Hj Md Ali Bin Alias dan Hjh Fatimah Binti Alias



 My Hero...25 Mei 1988

No comments:

Post a Comment