HANYA AKU...

HANYA AKU...

Tuesday 17 July 2012

Siapa Mereka...??? final

Akhirnya, inilah part terakhir aku bercerita ttg mereka.  Mereka adalah sebahagian sejarah kehidupanku di UPSI.  Pertemuan ini membuatkan aku tidak pernah merasa sunyi...Aku harap kita semua akan jd kawan sampai ke syurga...InsyaALLAH...

Andai kalian membaca penulisan aku nie, ini semua lahir dari hati aku sendiri.  Aku bersyukur mengenali kalian semua dan kalian menerima aku menjadi sebahagian dari hidup kalian.  InsyaAllah, kita akan bersama semua 8 bln lg iaitu Febuari 2013...Kalau x keberatan, aku nk tinggal dgn kalian tuk semester terakhir kalian...Semester 8...Kalian sentiasa ada dlm hati aku.  Banyak kenangan antara kita semua.  Kalau aku nk tuliskan satu persatu, mmg terlalu byk part nnt...hehehe...

"Sekali kita dah berkawan, selamanya kita adalah kawan"...InsyaAllah, sampai syurga...


Berbaju pink paling tepi, adalah husna...org yg menggantikan aku selepas aku keluar dr C204...


Siapa Mereka...??? Inilah mereka...


credit kat paey sbb wat pic nie...suke3...


InsyaAllah...


InsyaALLAH, sampai syurga..

Aku dedikasikan 1 lagu utk kalian semua...



:::SEKIAN:::

No comments:

Post a Comment