HANYA AKU...

HANYA AKU...

Saturday 19 October 2013

Projek Baru....

Jeng...jeng...jeng...

Selepas termenung merenung hujan lebat dirumah sambil menghabiskan baki cuti hari raya aidiladha di kampung, aku terfikir untuk bercerita sesuatu di blog kesayangan aku ini.Cerita bersiri dari imaginasi aku sendiri. Cuma sekarang, aku minta sedikit masa...ermmm x cukup sedikit, aku meminta banyak masa tuk aku mengumpul data dan isi sebelum aku mula menulis. Menulis kisah benar dalam kehidupan.
 "Hanya Aku"...
Agak sukar sebenarnya, tetapi In Shaa Allah, aku cuba sedaya upaya mem"publish"kan disi nanti...Sabar yer pembaca2 setia blog aku nie walaupun tanpa sebarang komen. Mcm mn aku tahu aku ada pembaca? Total of view sentiasa bertambah dan ada pembaca2 setia yang memberitahu mereka membaca blog aku nie...Terima kasih banyak2...Sayang korang ketat2...Tunggu yer...



No comments:

Post a Comment