HANYA AKU...

HANYA AKU...

Monday 21 October 2013

Projek Baru Fasa 1

Seperti yang pernah aku janjikan sebelum ini tentang projek baru yg ingin aku lakukan, kini tiba masanya aku memulakannya. Bermula dengan projek fasa 1 dulu. "Hanya Aku" mahu bercerita tentang diri aku. Identiti blog nie lebih suka bercerita tentang diri sendiri dan kehidupan yang dilalui dari bercerita tentang lain. Hehehe...Kisah benar dan kisah realiti kehidupan sendiri. Ianya tidak diceritakan secara sekaligus tetapi berperingkat. 

Terlebih dahulu aku perlu tegaskan disini, aku menulis bukan kerana "showing off" tetapi aku menghargai sesuatu yang telah menjadi kenangan dalam kehidupan aku. Aku mengenali diri aku sebagai seorang yang menyimpan apa-apa pemberian orang lain atau dari diri sendiri yang aku jadikan sebagai kenangan. Kadang-kadang, ada juga persepsi org lain yang mengatakan ianya adalah sampah. Tetapi, aku menyimpan kerana aku suka akan kenangannya. Kenangan mengajar kita tentang kehidupan. Manusia yang rugi adalah manusia yang membuang kenangan. Dan aku bakal bercerita tentang segala kenangan yang pernah aku lalui untuk aku kongsikan kepada sesiapa yang sudi membaca dan mengenali aku dengan lebih dekat. InsyaAllah...

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim....Aku memulakan Mengulit Kenangan part 1 sehingga part-part yang aku sendiri tak tahu seberapa banyak aku mampu menulis tentangnya...



No comments:

Post a Comment