HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 27 December 2013

Selesai...

Semalam En <3 beritahu yang familinya menjemput famili aku untuk hadir ka majlis doa kesyukuran keluarganya. Pagi tadi, mamanya pula menjemput bagi pihak keluarganya. Berbelah bagi juga aku mahu menghadirinya. Mak pula tidak dapat pergi sebab mahu menjenguk cucu barunya di JB dan kakakku yang lain semua dengan urusan masing-masing. Jadi, mahu atau tidak aku perlu menghadiri juga. Ku ajak anak buah teman. Aku sampai majlis baru bermula dengan kata-kata aluan dari ketua kumpulan bacaan yassin kampung. Majlis hari ini adalah bacaan yassin, tahlil arwah dan doa selamat. Menurut yang diucapkan oleh ketua kumpulan tersebut ialah :

  • -          Kesyukuran dengan keputusan peperiksaan anakanda Liyana. (Pointer 3.95 seperti diberitahu oleh En <3 )
  • -          Kesyukuran dengan kejayaan kerjaya anakanda Muhammad Taufiq
  • -          Kesyukuran kerana anakanda Nur Hidayah bakal melanjutkan pelajaran pada bulan hadapan
  • -          Semoga anakanda Najiha berjaya dalam peperiksaan SPM 2014
  • -          Semoga selamat perjalanan anakanda Muhammad Taufiq pulang berkhidmat ke Sabah
  • -          Semoga selamat perjalanan anakanda Liyana pulang ke Kuala Lipis


Itulah senarai yang disebutkan. Aminn.  Semoga semuanya berada di dalam lindungiNya dan diberkatiNya.  Mama En <3 hantar kami sampai ke kereta. Sempat berpesan pada aku. Dapatkan anugerah dekan lagi. Good luck.




Tahu sangatlah siapalah yang memberitahu tentang ini.  InsyaAllah…Akan buat yang terbaik untuk exam yang bakal menjelang beberapa hari lagi. 


No comments:

Post a Comment