HANYA AKU...

HANYA AKU...

Monday 16 December 2013

Santai Habis...

Bukan main santai lagi aku berhujung minggu kali nie...Macam takde benda nak buat. Padahal ada aje keje yg menanti tp hati dan jiwa xde langsung rasa bersalah membazirkan masa. Tak kemana-mana jgk, hanya di rumah habiskan masa dalam bilik sendiri. Lebih-lebih lagi roomate balik kampung, lagilah berdondang-dendang aku. Hahahaha...Bebas...

Untuk minggu ke 14 nie, kelas-kelas mempunyai amali semua dah habis. Tapi ada juga pensyarah yang masih berkuliah. Habis minggu ke 14 nie, mulalah minggu study week. Aku nak balik kampung sekejap. Nak jumpa mak, nak jumpa family, nak terima buah tangan dari en <3. Buah tangan dari bandung, langkawi dan terengganu...Hehehe....Yang pastinya aku nak tengok pusara my Cantik@Kuning. Kita tetap ada kenangan bersama sayang. Nak makan macam-macam ni. Nak makan udang, ketam dan semestinya ikan. Yessss....

Permulaan hari esok di mulakan dengan julung kalinya program PERT iaitu Home Economic Day. Kali nie aku dan kawan-kawan terlibat untuk pameran pengurusan diri. Kami akan buat manicure untuk servis dan demontrasi. Bila tengok comment2 di FB tentang manicure, lagilah bersemangat nak berkerja esok sebab tahu akan ada pelanggan. 5 jam usahasama 8 orang. Target aku utk dapat RM 50. InsyaAllah...Sama-sama kita saksikan esok. Nanti aku update apa yang berlaku esok yer...



No comments:

Post a Comment