HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 8 December 2013

Busy Week...

Alhamdulillah...Beauty Line Project melabuhkan tirainya dengan aku adalah pelanggan untuk salon sendiri...Hehehe...Kutipan keuntungan mencecah RM 1000++ selama 5 hari memang berbaloi rasanya. Badan yang rasa tak cukup rehat, bilik yang bersepah-sepah, proposal tesis yang tertangguh, kelas yang sengaja ponteng, projek akhir RC yg bermasalah dan akhirnya berakhir juga minggu ini dengan keadaan yang baik dan sempurna. 




Terima kasih kat kawan-kawan sebab boleh berkerjasama untuk menjalankan :

- Beauty Line Project
- Menyiapkan projek reka cipta dan pendokumentasian

Inilah logo produk reka cipta kumpulan aku. Gorden dalam bahasa indonesia bermaksud langsir sbb 2 orang ahli kumpulan pelajar Acheh, Indonesia. Lepas ni kami nak keluar makan ramai-ramai raikan kepenatan siapkan projek kami ini. 


Lega bila semuanya selesai. Mampu tidur sepuasnya dan lega melihat meja study menjadi meja seorang pelajar yang nak belajar. Hehehe...Lepas nie boleh teruskan buat proposal tesis sampai siap. Dah x cukup masa nak main2 lagi sbb study week mahu balik kampung.  

Walaupun telah keletihan seharian di salon, malamnya aku tetap ke dewan besar tuk saksikan teater. Aku suka tgk teater. Terlepas 1 teater hari Rabu sbb sibuk merapikan dokumentasi reka cipta sampai terlupa yang dah tulis di dinding utk pergi tengok teater. 


Nasib baik Renjong tak menghampakan. 1 teater yang baik dipentaskan...Dulu pergi dengan MEREKA, kini pergi tanpa mereka.

No comments:

Post a Comment