HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 19 December 2013

Hari Ini...

Hari ini ada 2 perkara penting yang berlaku dalam hidup aku bersama rakan-rakan. Yang pertama ialah jamuan potluck akhir sem dan yang kedua ialah majlis anugerah senarai dekan fakulti.

Berkaitan dengan potluck nie, macam2 yang berlaku. Perihal kawan-kawan yang macam-macam ragam. Aku menempah roti jala untuk kawan-kawan. Permintaan beberapa orang kawan-kawan yang mahukan roti jala. Nasib baik aku jumpa orang yang sudi untuk membuatnya, kalau tak jumpa. Beri kuih karipap sardinlah jawabnya. Alhamdulillah, rezeki yang aku dan kawan-kawan bawa dapat kami kongsikan dengan pensyarah dan tutor yang lain. Malah ramai juga yang dapat tapau bawa balik. Rezeki banyak untuk di kongsi. 


Macam-macam juadah ada.

Menu of the day :

- Roti jala + kari ayam
- Lempeng + sambal ikan bilis
- Pasta spirals goreng
- Spagetti carbonara
- Assorted sandwich
- Kek coklat dan kek batik
- Kentang goreng
- Buah tembikai
- Makanan ringan
- 2 jenis air (blackcurrant dan cocktail)
- Buah-buahan tempatan (durian, rambutan, pulasan, oren)




Untuk majlis anugerah senarai dekan, kali ini adalah kali ketiga aku menerimanya daripada 5 semester. Dan kali ini juga adalah kali terakhir aku dan rakan-rakan diraikan. Selepas ini kalau dapat A dalam praktikum dan dekan di semester 8, tetap tidak memiliki sijil dekan. Terima kasih untuk semua yang ada disebalik kejayaan saya ini. Syukur, Alhamdulillah...





Semoga kejayaan terus mengiringi kita semua untuk hari-hari yang mendatang dengan izinNya...Aminn



No comments:

Post a Comment