HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 15 March 2013

Tersirat 1000 Makna...

Hari ini berlaku 2 pkr yg berbeza dalam catatan kehidupan aku.  Entah knp kesabaran hari ini begitu rapuh utk dipertahankan...Jeritan terhambur melepaskan rasa marah...Seolah-olah ledakan gunung berapi tercetus tanpa dapat ditahan...Ketika itu syaitan melonjak kegembiraan...Aku tewas dgn pegangan diri sendiri...


:::Knp aku tergamak utk nyatakan yg "aku tak redha"?...Sedaya mungkin aku cuba menjaga hubungan sesama manusia, ttp hati tidak boleh menipu ttg apa yg aku rasa:::

Saat itu, aku yakin hanya ada 1 pkr yg boleh mengembalikan aku menjadi sediakala...ALLAH...
Allah sentiasa ada utk aku luahkan segala yang terpendam dihati...Kulepaskan segalanya...Subhanallah...Sekelip mata diri rasa begitu lega...Aku tidak sepatutnya membiarkan kesabaran itu menjadi kemarahan...

:::Jgn kau sekat perjalanan dia ke akhirat krn aku Ya Allah, pulihkan hati ini agar "dia" tiada hutang dgn aku disana:::

Aku pinta agar Allah berikan aku bahagia disaat aku tak mampu menahan kesabaran yg nipis...Aku menemui mereka. "Mereka" berikan aku kegembiraan. Berada diantara mereka membuatkan aku rasa tenang sekali.  Walaupun mereka tak tahu apa yang berlaku, mereka mampu mengubat hati yang duka.  Terima kasih...Terima kasih Ya Allah kerana kurniakan mereka didalam diri aku walaupun seketika cuma... :-)











No comments:

Post a Comment