HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 22 November 2013

Empat Puluh Enam...

Semalam 21/11/2013 pukul 2.44 petang telah lahir cucu ke 46 Hj Md Ali Bin Alias dan Hajjah Merah Binti Koming dari zuriat anak mereka Hanif Bin Md Ali. Seluruh keluarga kami merasakan kegembiraan ini. Lebih gembira daripada biasa. Setelah menunggu 11 tahun untuk memiliki zuriat sendiri, akhirnya Allah kurniakan rezeki tidak ternilai buat mereka. Seorang puteri yang diberi nama Nurul Hasanah Binti Hanif. Dilahirkan di Johor Bahru seberat 3.12 kg. Seorang bayi yang sihat dan cukup semua sifatnya kemanusiaannya. Alhamdulillah, kesihatan ibu dan baby dalam keadaan baik.


Agak-agak ikut muka siapa ek?

Tp, kata walidnya....
Muka ayahnya, warna kulit ibunya...





Semoga Nurul Hasanah Binti Hanif akan jadi anak yang solehah dan menjadi ahli syurga bersama arwah abgnya Muhammad Bin Hanif beserta keluarga satu hari nanti...Aminn...


Agak2 lepas ni ibu dan ayah Nurul Hasanah sempat lagi tak baca novel, main puzzle....Hehehehe....Lepas ni akan jadi sibuk seperti ibubapa lain membesarkan Nurul Hasanah dengan ilmu dunia dan akhirat. Jika ada rezeki, boleh dapatkan adik untuk Nurul Hasanah...In Shaa Allah :-)

No comments:

Post a Comment