HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 25 July 2013

Berbintikan Ibu...

Setiap yang hidup pasti akan menemui PenciptaNya 1 hari nanti...Allah menjemput tidak mengira usia, keadaan,tempat dan apa pun situasi kita ketika itu. Hari ini aku dikejutkan dengan perginya suami kepada kawan sekolah aku ke Rahmatullah...Dari Allah kita datang dan kepadaNya jua kita kembali...

Menurut seorang lagi kawan aku yang sempat melawat dirumahnya siang tadi, kawan aku tu kelihatan sangat kuat, sangat tenang dan sangat redha dengan pemergian suaminya. Suaminya mengidap kanser. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan sepasang anak kembar. Aku kenal rapat kawan aku tu dari tingkatan 1 hingga tingkatan 3. Seusia muda telah kehilangan suami..Jika aku di tempat dia, aku tak pasti sama ada aku mampu setabah dia atau tidak. Semoga arwah suaminya ditempatkan dikalangan hambaNya yang beriman dan semoga kawan aku tu akan tabah dan diberi kesenangan hidup untuk membesarkan anak-anaknya yang masih kecil lagi....Aminn

No comments:

Post a Comment