HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 27 December 2012

Penambah Tenaga . . .

Jeng3...Skrg aku dlm minggu study week...Ada 3 hr lg sblm menjelang kertas pertama aku...Spt kebiasaan, aku perlukan sesuatu utk wat badan dan mata bertahan utk ulangkaji...Aku belajar ambil minuman nie sejak aku masuk UPSI...Dlu masa zaman poli, x ambil pun...Housemate jer yg ambil...Bila masuk UPSI, cuba ambil dan serasi utk tahan mengantuk...Skrg bila dah sampai musim study week, aku pula mula mencari air nie...Harga air nie kat 7E dlm RM 3, tp mlm ni aku beli kat Billion sedozen...RM 11.90 jadi jimat la jugak...Alang2 2 minggu study week, jd aku belilah 2 dozen...Jd, x perlulah aku berulang ke 7E selalu...Stok sentiasa ada...


PEARL kacip fatimah...hehehe...


Jgn igt air nie utk yg dah kawen je ehhhh...Semua blh minum...Hehehehe......

Selamat mengulangkaji semua...

No comments:

Post a Comment