HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 28 December 2012

Mcm sweet jer . . .


Jgn pernah menyesali jalan yg Allah pilih utkmu hari ini..kerana sesungguhnya...pilihan dariNya adalah yg terbaik dari segala pilihan yg terbentang di hadapanmu.. 

Jgn pernah pertikaikan takdir yg Allah tulis utkmu..tapi berusahalah menjalani takdir itu.. Yakinlah bahawa apa yg ditakdirkanNya adalah yg terbaik! 

"..boleh jd kamu membenci sesuatu pdhal ia baik buat kamu dan boleh jd kamu menyukai sesuatu pdhal ia buruk buat kamu dan ingatlah, Allah jualah yg mgetahui semuanya itu, sdgkn kamu x mgetahuinya"
(Al baqarah 2:216)

:::copy paste dr fb seniorku:::

Kadang2, dari lagu kita blh terjemahkan apa yg kita rasa...Ermmm, aku ske dgr lagu nie...Aku tujukan utk sesiapa yg berdamping dgn aku smg aku blh perbaiki setiap kelemahan dlm diri...


No comments:

Post a Comment