HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 28 December 2012

"KAU BUAT, KAU DAPAT..."

Pagi nie aku dpt 1 comment dr sahabat lama..tag nama aku dan kemudian "KAU BUAT KAU DAPAT"...Sbnarnya, kau buat kau dapat nie adalah tag line aku masa kat poli dlu...Tp habis jer poli, dah x guna da...Tag line nie nmpk mcm ganas kn..Klu wat baik dgn aku, dpt baik la...Klu wat jahat dgn aku, dpt pn jahat la...

Aku agak nakal jugak masa kat poli dlu...Nakal2 aku masih x langgar mn2 peraturan dunia dan Allah yer...Dulu x boleh terusik cikit, mesti melenting...Panas baran...Rasenye byk hati yg dah sentap dgn aku dulu...Maaflah yer kawan2...

Pernah 1 ketika, member dgn member bergaduh...Pasal lelaki kot...x igt...sbb xde kat tempat kejadian...jd 1 member nie ckp kat sehari selepas kejadian tu blaku...

Kawan : Asal ko balik awal smlm...Asma dgn inn bergaduh...Siap tarik2 rambut lg...
Aku : Asal lak aku kena ada?
Kawan : Kalau kau ada, mesti blh redakan keadaan...

Hahahaha...dah mcm ketua geng kongsi gelap lak aku....

Aku ada member2 rapat tersendiri...Kitaorg namakan geng kami,"Greenzus Apple"
6 org semuanya...dari sem 1 sampai sem 6...
Wat asgment sama2...mmg rapat la..1 masalah antara kami, adalah masalah kami semua...
Ada yg pendiam, ada yg giler2 mcm aku...Tetap baik sampai hari ini...


Inilah kami...

Zira dan wani adalah org yg aku kenal sejak mula2 aku masuk poli...Diaorg nie 2nd intake mcm aku..Jd, byk perkara berkaitan dgn pentadbiran kami wat sama2 sbb kami kn lewat masuk...
Nama dek wan tu zira yg bg masa diaorg mula2 kenal dulu. Dia lg selesa pnggl dek wan dr wani...
Wani ni suara dia mmg lantang...1 batu blh dgr...hahaha...

Masa mula2 aku kenal zira dlu, susah nk igt nama dia...panjang sgt...Jd aku panggil dia khatijah tan...dia pun on jer...Lekat la nama khatijah tan tu dlm hp aku sbgai save no dia smpi hari nie...hehehehe...nama sebenar dia nur hazirah syazwana bt jatin...hehehe...

Azie aku kenal dr sek rendah lg...hehehe...jd aku kenal ema dan mek t dr gogo la...Nama gogo tu mek t yg bg dia...hehehe...



Gmbr kat atas ni ktorg amik sblm kuar jalan2 ke melaka...Ema x ikut, tu yg jmp dia dlu amik gmbr sblm gi...Naik kete sewa yg blakang kami tu...hehehe...

No comments:

Post a Comment