HANYA AKU...

HANYA AKU...

Wednesday 26 December 2012

Batch 2/2010...

Hari nie 26/12...Hari ini dalam sejarah, 2 thn lepas aku mula bergelar mahasiswi UPSI...Mcm bermimpi bila diterima masuk ke UPSI...Bkn sekali dua aku mohon utk masuk UPSI...Tp, janji Allah itu pasti, jika usaha pasti ada sesuatu utk kita...Alhamdulillah...dgn air mata aku sambut tawaran kemasukan ke UPSI...Mungkin dah tertulis rezeki aku menjadi seorang pendidik 1 suatu hari nnt...InsyaAllah...Skrg adalah masa utk melengkapkan diri dgn ilmu sblm bergelar pendidik.Cepat atau lambat, rezeki tu tetap ada...Janji Allah itu pasti...Suatu hari nnt akan bergelar CIKGU MASTURAH....Aminn...

Inilah kawan2 aku yg sama berdaftar dgn aku dulu...26 org jer...


Ni pulak lawatan pertama kami ke KL bersama-sama....

Aku harap kita akan jalinkan ukhwah persahabatan ini sampai akhir hayat...
Pahit manis dgn korang, x mungkin aku lupa...

No comments:

Post a Comment