HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 28 March 2014

Tinta Praktikum Part 10

Cuti penggal pertama persekolahan dah tinggal 3 hari je lagi. Tak puas rasanya cuti. Lepas ini akan mula mengira untuk cuti pertengahan tahun pulak. Praktikum berbaki 3 bulan lagi. Alhamdulillah, observe pertama dari pensyarah penyelia dah selesai. Observe kedua akan berlaku pada cuti semester UPSI. Pensyarah dah bagitahu mahu menilai kelas amali tingkatan 4. Aku juga dah berbincang dengan guru pembimbing untuk menukar RPT untuk memberi laluan kepada tajuk masakan dulu.

Aku ada beberapa perkara yang perlu dilaksanakan selain menulis RPH dan membuat BBM sebagai rutin harian sekolah. 
1- Arahan dari Ketua Bidang untuk aku mencantikkan bilik jahitan dan bilik masakan. Bilik jahitan dah selesai. Bilik masakan minggu hadapan dengan mahu mencuci bilik tersebut dulu. 
2- Mendapatkan maklumat murid yang akan ke UPSI untuk dihantar ke PPD. Maklumat kena hantar ke PPD 5 minggu sebelum program.
3- Siapkan surat untuk minta sumbangan Koperasi, PERMATA, PIBG dan Unit Koku untuk program ke UPSI. 
4- Soalan untuk peperiksaan pertengahan tahun sudah boleh mula mencari sebab lebih kurang sebulan lagi mereka dah mula periksa.
5- Memasukkan data PBS offline pelajar tingkatan 2 di bilik PBS.  

Rasanya itu sahaja yang mampu aku ingat buat sementara ini. Banyak benda lagi yang perlu aku selesaikan. Mood cuti lagi, masih belum fikirkan tentang BBM hari Isnin...

No comments:

Post a Comment