HANYA AKU...

HANYA AKU...

Tuesday 1 April 2014

Terima Kasih Kerana Memberikan Kenangan Ini

Hari ini 1 April. Biasanya apabila datangnya tarikh ini, akan ada yang mengenakan sesiapa dalam erti kata yang lain ialag April Fool...Alhamdulillah, pemahaman barat ini semakin dibuang oleh orang-orang Islam. 

Masih segar dalam ingatan aku di kenakan pada tarikh ini oleh seorang kawan baik. Ketika itu bilik kuliah di Taman Bernam masih beroperasi lagi. Terima kasih kerana mengenakan aku ketika itu. Sekarang ianya adalah kenangan yang manis buat aku. Nak tahu apa ceritanya, 


Der, andai kau membaca blog aku nie, terima kasih kerana mengenakan aku ketika itu walaupun aku sentap. Apabila datangnya tarikh ini, pasti kau yang aku ingat. Terima kasih kerana sudi bersusah dengan aku. Janganlah kau terus membisu dan membunuh segala kenangan yang ada dan bakal di lakar. Terima kasih untuk segalanya...

No comments:

Post a Comment