HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 15 September 2013

Family Holiday :-)

Seharian dengan family di wonderland melaka hari ini.  Walaupun aku tak mandi, tetapi keletihannya terasa juga. Fam aku dapat tiket free dari abg teh. Kali ini Berita Harian sponsor tuk Melaka Wonderland. Ni kali ke dua aku join BH punya aktiviti. Yg pertama dulu kat sunway lagoon. Aku tak mandi sbb jumlah orang yang terlalu ramai. Cukuplah aku dan mak jadi pemerhati jer sambil kami mengunyah kudapan yg dibeli. BH bkn bg tiket free masuk wonderland jer, bagi sekali tuk night safari zoo, bird park, go kart dan dinasour park. Family aku sekadar mnggunakan tuk wondeland dan bird park. Tempat lain dah tak larat dah. Anak buah dah mula meragam. Tp tiket tu blh guna sehingga hujung tahun nie...








Masuk prtandingan mewarna. Nak suruh masuk sampai menagis, dah menang...senyum sampai telinga...





Ntah pape la perangai cucu-cucu aku mandi...Hehehe...





Nak masuk dinasour park x sempat, tgk kepala diansour je la darei luar...Hehehe...






Nasib baik la nak ke puncak pokok yang tinggi nie ada lif, kalau tak de..aku sanggup tgk burung dari bawah jer...hehehe...Tak sanggup nak naik tangga...


















  

No comments:

Post a Comment