HANYA AKU...

HANYA AKU...

Friday 5 April 2013

Meniti Usia...

3.19 pagi 5 April 2013...Bertambah 1 lagi angka usiaku...Alhamdulillah...Masih dipanjangkan usia untuk melalui kehidupan yg masih panjang...Terima kasih yg tidak terhingga kepada mak yg sangat setia bersama aku sehingga ke hari ini...Menjadi mak dan ayah sejak aku berusia kecil lagi.  Syukur tidak terhingga kerana Allah masih memberi aku peluang untuk hidup dengan mak...Ya Allah, panjangkan lagi usia makku kerana masih banyak yang aku mahu lakukan untuk dia.  Membalas jasanya...

Kepada rakan2 yg mengingati hari keputerianku, terima kasih dengan doa kalian.  Semoga kita sama2 diberkati olehNya...


Ratu hati aku sepanjang hayat...Terbaik dihati dunia akhirat selamanya...Tiada pengganti...Sayang mak sangat2....


Tanpa mereka, aku bukan sesiapa dimuka bumi ini....

No comments:

Post a Comment