HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 7 April 2013

Akhirnya "pergi" jua...

Korang igt lagi tak pasal kucing2 aku yg sakit yg pernah aku cete dulu...Kalau yg tak tahu, blh la baca link nie...


2 hari lepas aku balik ke kg utk cuti pertengah semester...Sampai aje rumah, aku terus carik kucing2 aku...Tudung pun tak sempat tanggalkan lagi..Aku jumpa Mimi kat daput tp Putih masih x jmp lg..Pastu aku tanya mak mn peginya Putih...Mak kata dah mati... 

:-(

Mak kata sempat bawak Putih gi klinik hari tu...Tp Dr tak boleh inject sbb Putih dah 2 hari x jamah pape makanan...Jd, Dr suruh bagi makanan dalam tin dan letakkan ubat berbentuk kapsul didalamnya.  Lepas tu, mak terus gi kedai utk belikan makanan dalam tin utk Putih, sampai je rumah, belum sempat nak bagi Putih makan dan bg ubat...Putih dah mati didalam bakulnya...Bakul yg selalu kami letak kucing utk bawa ke klinik...

Akhirnya Putih mati juga dalam keadaan yang sakit.  Sakit yg tidak dapat diketahui sebabnya.  Setiap kali aku tel mak, mak tak pernah bgth yang Putih dah mati.  Bila aku balik kg, baru aku tahu........Huhuhuhu....


Inilah makanan yg diberikan utk Putih..Tp x sempat pun Putih jamah...


Putih dalam kenangan....

No comments:

Post a Comment