HANYA AKU...

HANYA AKU...

Saturday 23 June 2012

Walimatulurus...

Undangan kawen kawan baik UPSI aku dah sampai...wlupn invite guna FB tp aku ttp teme...Tahniah2...Hepy utk dia...kabahagian yg dia cari, kebahagiaan juga yg dia dapat...Sepanjang aku kenal dia, byk sgt halangan yg dtg...semua dia lalui dgn pelbagai halangan...Halangan nk bina masjid nie pn, sangat2 byk halangannya...Sampai nk final pn, masalah nk merealisasikan walimatulurus nie dtg dgn begitu dasyat...Allah Maha Mengetahui dan Allah Maha Besar...sebesar mana pun dugaan, pasti ada jalan yg Allah akan tunjukkan...Qunfayaqun...Janji Allah tu jelas...Dah tertulis Luh Mahfuznya jodohnya,rezekinya,hidup dan matinya...dah tertulis...Dan Allah sedang menunaikan janjiNya...Alhamdulillah, dipermudahkan....Allahhuakbar...Allahhuakbar...Allahhuakbar....Tahniah sahabatku Nurul Balkis...


17 Syaaban tu mmg dia suka...sama dgn tarikh lahirnya 17 Jun....


Ermm...tak tahu sebenarnya tempat nie kat ne sbb nie umah abang dia...Bkn kg dia...hehehe...xpe2...akan aku cuba mencarinya...

BALKIS & HAFIS

NURUL BALKIS & MOHD HAFIS

No comments:

Post a Comment