HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 10 June 2012

AKU POHON KEKUATAN YA ALLAH...


Ya Allah Redhakan aku dgn takdirMu…Cekalkan aku dgn ujianMu…Tabahkan aku dengan ujian Mu…Sabarkan aku dengan ujianMu dan sabarkan aku dengan ujianMu dan ikhlaskan aku dengan semua ini Ya Allah… Amat berat untuk aku terima semua ini berseorang tanpa kekuatan dan ketabahan dariMu YA ALLAH…Sahabat baikku ingin mendirikan rumahtangga.  Hilanglah teman suka duka aku di sini. Dia akn keluar dari rumah ini dan tinggal bersama suaminya…Tinggallah aku seorang diri…Sunyi sendiri…Ya Allah, isilah kekosongan hati ini.  Cekalkan aku Ya Allah…Hiburkan hati aku Ya Allah….Jgn KAU biarkan aku keseorangan….YA ALLAH, sekiranya pernikahan sahabat aku itu adalah seperti yang telah kau telah tuliskan di LUL MAHFUZ untuknya, Kau permudahkanlah segala urusannya...Sekiranya tidak, Kau tunjukkan apa yang harus dia lakukan…Sekiranya masih ada kesempatan untuk aku meniti kehidupan bersamanya, Kau berilah kesempatan itu kepadaku, tetapi jika tidak jangan kau biarkan aku keseorangan…Kau lebih mengetahui apa yang tersurat dan tersirat dalam kehidupan ini…Amin…


1 comment:

  1. assalamulaikum.. kak mas xkan sunyi. xkan sorg2. kami2 kan ada. laupun xda kat tg.malim ni tapi still leh contact each other kan? jgn risau kak mas. insya'allah, kekosongan hati kak mas akan dipenuhi juga satu hari nanti. tabahkan hati. we all love u kak mas. =)

    ReplyDelete