HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 4 March 2012

Jangan biarkan...

Hati rasa nak nagis...Rasa nak meraung...Kenapa tak de yang nak paham...Kenapa semua yang aku wat menjadi isu atau masalah pada orang lain...Kenapa aku tak seceria dulu...Melalui kehidupan sekadar memenuhi tuntutan...Tiada rasa kenikmatan...Kenapa jadi begini? Kenapa hati begitu kosong sekali...Aku tahu, Allah tidak akan menguji hambaNya sekiranya Dia tidak sayang...Allah menguji kerana dia tahu hambanNya boleh mengatasi halangan itu... I LOVE ALLAH...

3 comments:

  1. sayang.. kenapa ni.. ada masalah ke? meh lah share

    ReplyDelete
  2. Entahlah yunk...melayan hati meraung... :-(

    ReplyDelete
  3. nape ni.. ko mmg ada mslh kn? nape xnak share. at least leh hilangkan beban kat hati tuh. aku xpaksa kok untuk ko cerita tapi yang pasti kami2 mantan housemate ko sentiasa ada untuk ko. don't be sad okay... kami semua ada untuk ko

    ReplyDelete