HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 4 March 2012

Akhirnya...

Sebolehnya aku mengelak dari isu ini terjadi...Tapi, terjadi jgk...Aku igt dia faham, tapi ternyata sangkaan aku meleset..Apa yg blh aku wat, SABAR dan terus BERSABAR...Aku x mahu memberitahu dunia apa yang tersirat dan tersurat kat hati ini...Kenapa aku wat begitu...Biarlah aku saja yang tahu...Kenyataannya mmg wat hati nie terluka...Tahan sebak kat dada..Isu sensitif diperkataan...Naik bulu roma aku dibuatnya...Tapi perlukah aku pertahankan diri sendiri sedangkan ia tidak penting langsung untuk org lain tahu...Aku dah janji kan, yg aku lebih selesa memilih jalan untuk mendiamkan diri...Untuk apa aku bersuara...Aku hanya perlukan kekuatan untuk perjalanan sebuah kehidupan...


Beginilah aku rasa sekarang...

p/s : gambar sekadar hiasan

No comments:

Post a Comment