HANYA AKU...

HANYA AKU...

Sunday 13 May 2012

penatnye...


Baru2 nie aku terlibat dgn camping dan pegang la jawatan MT AJK MAKANAN…fuhhh…lbh kurang 160 org peserta utk disediakan makanan…kekuatan ahli penyediaan makanan pd awalnya 8 org telah menjadi 7 org krn sorang ahli aku x pat gi pagi hr bertolak…dgn kekurangan tenaga kerja, kami cuba buat yang terbaik…terima kasih yg tidak terhingga kat semua kawan2 aku yg menolong…waktu solat n waktu mandi tak teratur…penat sgt2…walaupun aku x masak, lbh pd bahagian penyediaan dan pengurusan, tp penat juga tau…dr sebesar2 pkr ke sekecil2 pkr aku nk kena pandang…bila balik kem, apa lg…claim tido la…buang segala kepenatan dalam badan…sampai baju kotor aku hntr dobi..tahu2 siap basuh dan siap lipat…hehehe


aku punye penat, lg penat dr kucing nie...

No comments:

Post a Comment