HANYA AKU...

HANYA AKU...

Thursday 9 February 2012

gembiranya dalam hati... :-)


Hari nie aku gi Jalan Tuanku Abdul Rahman KL atau famos dgn nama Jalan TAR sbb nk gi carik kedai buku dan perabis vaucer buku yg masih berbaki RM 150….Yaaaaaaahoooooooo…Buku yg dicari, dapat…Tp kena tambah RM 30 sbb x ckup vaucer…
Ni lah hasilnya….


Judul2nya ialah...



Bila balik, abg aku singgahkah TESCO…Maka aku capilah kelas A4 Double A dan dialah yg bayar..Hehehe…



Buku apa yg aku beli?...
Aku beli buku2 teks aliran teknikal…Untuk kegunaan aku jika aku bergelar pendidik nanti…InsyaAllah…




Sesape nk cari buku, aku cadangkan gi la kat Jalan TAR sbb byk pilihan buku…
Aku gi 2 buah kedai td…salah satunya MINERVA BOOK STORE SDN. BHD. 11 4G, Jalan Tuanku Abdul Rahman, 50100 KL…Yg 1 lg tu, kedai dia xde alamat kat plastik…hehehe




::: Selaku rakyat Malaysia yg bertanggungjawab, aku dah laksanakan tanggungjawab aku menghabiskan vaucer buku yg kerajaan bagi bernilai RM 200...TQ kerajaan Malaysia...Nanti bg lg yer...Bg la lg..byk2 lg...Seronok...Yaaahhooo....Alhamdulillah...:::

TQ jugak kat BFF aku sbb bg cadangan cari buku kat sini...tp kdai yg dia cadangkan kat aku tu, kdai kedua yg aku masuk (kedai tak tahu alamat td...hehehe)

No comments:

Post a Comment