HANYA AKU...

HANYA AKU...

Wednesday 8 February 2012

aku akan terus tersenyum...


“Aku igt kau manusia yg plg phm aku..Tapi aku silap org…Apa yg aku cete kat kau selama nie…Sia2..Mcm cete kat baby…”

Amacam? Pedas x kata2 tu?? Tp bg aku, aku msh mampu tersenyum lg…Sbb, bg aku x penting apa tanggapan SP tu pd aku, yg penting apa yg dah dan akan aku lakukan utk SP…Dah lama  aku rasa bersyukur kehadiran SP dlm hidup aku…Jd, apa pun tanggapan SP pada  aku selepas ini, tidak akn menjadi kudis wat aku pada SP…

Sekadar renungan utk diri :
Bak kata pujangga, “Jgn kita berkata ‘bodoh’ pada org yg menyuap nasi ke mulut kita…”


Kadang - kadang yg TERINDAH bukanlah yg TERBAIK...yg SEMPURNA tak selalu menjanjikan KEBAHAGIAAN..namun jika kita dapat menerima KEKURANGAN menjadi kelebihan... itu lah KESEMPURNAAN…


:::ikhlas dalam segalanya::: 

No comments:

Post a Comment